Yeni Başlangıç ve Sağlıklı Günlere Olsun…Prof. Dr. Erkan AKAR

Temmuz 2017 itibariyle Afyon Kocatepe Üniversitesi İşletme Bölümünden Afyon Kocatepe Üniversitesi Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü Uluslararası Ticaret Anabilim Dalına Prof. Dr. olarak atandım. Allah’ım hayırlı etsin utandırmasın inşallah…

Kurumsal kategorisine gönderildi | ile etiketlendi | Yeni Başlangıç ve Sağlıklı Günlere Olsun…Prof. Dr. Erkan AKAR için yorumlar kapalı

Turkcell Blog: Doç. Dr. Erkan AKAR – Promoted Tweets

turkcell blog yazım 09.10.2013

Twitter’da şirketleri zora düşürebilecek reklam aracı: Promoted tweets

Sosyal Medya kategorisine gönderildi | , , , ile etiketlendi | Turkcell Blog: Doç. Dr. Erkan AKAR – Promoted Tweets için yorumlar kapalı

Sosyal Medya Pazarlaması Kitabım Tavsiye Edilmekte

Ekli fotoğrafta da görüleceği üzere bu alanda verilen bir derste Sosyal Medya Pazarlaması kitabım tavsiye edilmektedir.

Sosyal Medya kategorisine gönderildi | , , ile etiketlendi | Sosyal Medya Pazarlaması Kitabım Tavsiye Edilmekte için yorumlar kapalı

Taylor & Francis Online :: An Examination of the Factors Influencing Consumers’ Attitudes Toward Social Media Marketing – Journal of Internet Commerce – Volume 10, Issue 1

Mart 2011’de yayımlanan bu makale 15 Ekim 2011 tarihi itibariyle en çok okunan makaleler sıralamasında birinci sırada listelenmekte olup, 1 atıf almıştır.

Taylor & Francis Online :: An Examination of the Factors Influencing Consumers’ Attitudes Toward Social Media Marketing – Journal of Internet Commerce – Volume 10, Issue 1.

Abstract
Social media and social media applications that build consumer communities involving rich user-generated content are new marketplaces and/or tools for marketers. This study aims to specify the factors affecting consumers’ attitudes toward marketing with social media. Given this context, a 7-factor, consumer-based attitude scale that contains 32 items was developed, and a questionnaire was completed by undergraduate students between the ages of 18 and 24. Frequencies, t-test, ANOVA, factor analysis, and regression analysis were used for data analysis. In the end, six factors were found to affect consumers’ attitudes toward marketing with social media.

Uluslararası Yayınlarım kategorisine gönderildi | , , , , ile etiketlendi | Taylor & Francis Online :: An Examination of the Factors Influencing Consumers’ Attitudes Toward Social Media Marketing – Journal of Internet Commerce – Volume 10, Issue 1 için yorumlar kapalı

Üniversite Blogu

An itibariyle Afyon Kocatepe Üniversitesi’nin akademik personel blogunu kullanıyorum. Umarım hem kuruma, hem öğrencilere hem de okuyuculara faydalı olur.

Kurumsal kategorisine gönderildi | , , ile etiketlendi | 4 Yorum