Home // Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

Yüksek Lisans Tezleri

Beşkardeş, Sümeyra. Üstün Zekâlı ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Yabancı Dil (İngilizce)Öğretiminde Metafor Sisteminin Uygulanması. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004-2007.

Özpınar, Sare. Anadolu Öğretmen Lisesi Ve Diğer Lise Mezunu Olan Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerindeki Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004-2007.

Gündüz, Mevlüt. Toplumun Eğitim Fakülteleri’nden Beklentileri ve Karşılanma Düzeyi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005-2008

Karaca, N. Hamiden. İlköğretim Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının 2005 Hayat Bilgisi Programına Uygunluk Düzeyinin Değerlendirilmesi (Afyonkarahisar İli Örneklemi). Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005-2008.

Dermez, Gülay, Hatice. İlköğretim 4.ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006-2008.

Yıldız, S.Şevki. 2005 Hayat Bilgisi Dersi Programının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanabilirliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007-2009

Aslan Bağcı, Özlem. 2005 İlköğretim Türkçe Dersi Programının İşitme Engelliler İlköğretim Okullarında (1.Kademede) Uygulanabilirliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006-2009

Aydoğuş, Rasim. Basamaklı Öğretim Programının İlköğretim 6.ve 7. Sınıf Fen Ve Teknoloji Derslerinde Uygulanması. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006-2009

Yılmaz, Mehmet. 2005 Sosyal Bilgiler Programının Birleştirilmiş Sınıflar Açısından Uygulanabilirliğinin Değerlendirilmesi (Nitel Bir Analiz). Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2008-2011)

Mergen, H.Hüseyin. İlköğretim okulu 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme İstasyonları Uygulamasının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2008-2011)

Yamaç, Ahmet. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı ve Tutumu ile Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2009-2011)

Kurşun, Ayşegül. 2005 Hayat Bilgisi Dersi Programının Araştırma Becerilerine Ulaşabilirliliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2012)

Küçükilhan, Seçil. Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri (ÖTBB) Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı  ve Kalıcılığa Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2013)

Çınar, İbrahim. Matematik Dersinde Problem Çözme stratejilerinin Alan Bağımlı – Alan Bağımsız Öğrenciler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2013)

Akar, Tuğba. Denetim Odakları Farklı Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme Strateji Tercihleri. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2013)

Hüran Kılıçarslan, Aliye. Türkçe Eğitim Programlarının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanabilirliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2014)

Koyuncu Şahin, Mine. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özgüvenleri ve Mesleki Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.  Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Mayıs 2015)

Hocaoğlu, Nilda. İngilizce Konuşma ve Yazma Güçlüklerinin İncelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi). Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Haziran 2015)

Boyraz, Serkan. İngilizce Öğretiminde Tersine Eğitim Uygulamalarının Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (2014)

Bozca, Ebru. İngilizce Öğrenmede Hazırbulunuşluk Düzeyinin  Akademik Başarıya Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Devam Ediyor)

Bağcıoğlu, Gülsüm. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Öğretim Programının CIPP Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Devam Ediyor)

Güneyli, Tuğçe. 6. Sınıf Öğrencilerinin Öz-düzenleyici Öğrenme Stratejileri ile İngilizceye Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Ekim 2016)

Yaylalı, Semra. 7. Sınıf Öğrencilerinin Beden Eğitimi Ve Spor Dersi Kazanımlarına İlişkin Öz Yeterliliklerinin Çoklu Zeka Alanlarına Göre İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. ( 2016-Devam ediyor)

Öner, Umut. İngilizce Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançlari İle Öğretme Stilleri Arasindaki İlişkinin İncelenmesi.(2016-Devam Ediyor).

Doktora Tezleri

Eymir, Eray. Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programının Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Ekim 2016)

Baysal, Akkaş Emine. Dil Öğrenme Stratejileri Öğretim Programının Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.(2016-Devam Ediyor).

Bu sayfayı düzenleyebilirsiniz.