Yayınlar

———————————————————————————

SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale:

 

– İmamoğlu, M., Erbaş, Ç., & Dikmen, C. H. (2022). Trend Analysis of Augmented Reality Studies in Sports Science. Kastamonu Education Journal, 30 (3), 502-511 . DOI: 10.24106/kefdergi.739231

 

– Dikmen, C. H., & Demirer, V. (2022). The role of technological pedagogical content knowledge and social cognitive variables in teachers technology integration behaviors. Participatory Educational Research, 9(2), 398-415., Doi: 10.17275/per.22.46.9.2.

 

– Dikmen, C. H., & Ocak, M. A. (2020) Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Mobil Programlama Eğitimine Katılan Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi. SDU International Journal of Educational Studies, 7(1), 147-166.

 

– Dikmen, C. H. (2019). The Effect of Web-Based Instruction Designed by Dick and Carey Model on Academic Achievement, Attitude and Motivation of Students’ in Science Education. Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 4(1), 34-40.

 

– Demirer, V., & Dikmen, C. H. (2018). Öğretmenlerin FATİH projesine yönelik görüşlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi bağlamında incelenmesi. İlköğretim Online17(1).

 

– Karataş, S., Yılmaz A., Dikmen C. H., Ermiş U. F., & Gürbüz O. (2017). Interaction in distance education environments: A trend analysis., The Quarterly Review of Distance Education, 18(1), 63-82.

 

– Barut, E., Demirer, V., Erbaş, Ç., Dikmen, C. H., & Sak. N. (2016). Öğretmen adayları için medya okuryazarlığı eğitimi: Öğretim tasarımı süreci ve değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45(1), 49-70.

 

– Dikmen, C. H., & Demirer, V. (2016). Türkiye’de teknolojik pedagojik alan bilgisi üzerine 2009-2013 yılları arasında yapılan çalışmalardaki eğilimler. Turkish Journal of Education, 5(1), 33-46.

 

– Dikmen, C. H., & Demirer, V. (2016). Öğretmenlerin teknoloji entegrasyonuna yönelik davranışlarını etkileyen değişkenlerin incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(3), 153-167.

 

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler :

 

– Dikmen, C. H., Ocak, M. A., & Efe, A. A. (2018). Araştırma Topluluğu Konusunda Türkiye’de Yapılmış Tezlerin İncelenmesi. 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (Tam metin bildiri)

 

– Dikmen, C. H., Ocak, M. A., & Efe A. A. (2018). Harmanlanmış Öğrenme ile İlgili Türkiye’de Yapılmış Tezlerin İncelenmesi 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (Tam metin bildiri)

 

– Dikmen, C. H., & Ocak, M. A. (2017). Android programlama konusunda hazırlanmış harmanlanmış öğrenme ortamına yönelik öğrenci görüşleri. 5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H. (2017). Okul kültürünün öğretmenlerin iş doyum düzeylerine etkisi. 5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H., & Ocak, M. A. (2017). Öğrenci tercihlerine göre tasarlanmış öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına etkisi. 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H. (2017). Işığın yansıması konusunda Dick ve Carey modeline göre tasarlanmış web destekli öğretimin uygulanması ve değerlendirilmesi. 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H., & Demirer, V. (2016). Öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgileri ile eğitime teknoloji entegrasyonuna yönelik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H., & Demirbilek, M. (2015). Oyun bağımlılığı ve oyun oynama alışkanlıkları ile ilgili yapılmış çalışmaların incelenmesi. 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H., & Demirer, V. (2015). Ögretmenlerin FATİH projesine yönelik görüşlerinin TPAB bağlamında incelenmesi: Nitel bir durum çalışması. 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium (Özet bildiri)

 

– Dikmen, C. H., & Demirer, V. (2014). Teknolojik pedagojik alan bilgisi ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların incelenmesi. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium (Özet bildiri)

 

– Barut, E., Erbaş Ç., Dikmen, C. H., Sak N., & Demirer V. (2014). Öğretmen adaylarının medya okuryazarlık becerilerine ilişkin bir ihtiyaç analizi çalışması. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium (Tam metin bildiri)

 

– Dikmen, C. H., Demirer, V., & Arslan H. (2014). Öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology 2014 (Tam metin bildiri)

 

Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler :

– Dikmen, C.H., & Demirer, V. (2016). İnternet. Şahin, S. (Ed.), Eğitimde Bilişim Teknolojileri I-II, (ss. 149-180). Ankara: Pegem A Yayıncılık.