Home // Yayınlar (Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler)

Yayınlar (Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler)

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler

Ocak, Gürbüz, Ocak,İ., and Olur, B.(2017). Ortaöğretim 9. Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Revize Edilmiş Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göre İncelenmesi. International Academic Research Congress  (INES 2017), 18-21 October 2017, Alanya-Antalya/Türkiye (özet)

Eğmir, E. and Ocak, Gürbüz. (2017). Teachers’ Views on Application of Opinion Development Method.5th International Conference on Curriculum and Instruction, 26-28 October 2017, Muğla-Türkiye (Özet)

Ocak, Gürbüz and Hocaoğlu, N.(2017). Eğitimde Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Eğilimlerin Ülkemiz Bağlamında Analizi. International Academic Research Congress  (INES 2017). 18-21 October 2017, Alanya-Antalya/Türkiye (özet)

Ocak, Gürbüz, Ocak,İ and Boyraz, S.(2017). The Examination of Student Teachers’ Teaching & Learning Situations Expectations in terms of Some Variables. 5th International Conference on Curriculum and Instruction, 26-28 October 2017, Muğla-Türkiye (Özet)

Ocak, Gürbüz and Hocaoğlu, N.(2017). The analysis of worldwide trends on reflective thinking on education. 3rd International Conference On The Changing World And Social Research (ICWSR’2017 Rome, ITALY-08-10 August, 2017) (Özet)

Ocak, Gürbüz(2017). The evaluation of teacing-learning situations in Turkish Language and Literature and English curricula thorugh teacher opinions. 8th International Conference on New Horizons in Education. July 17-19, 2017  Berlin, Germany. Proceedings Book, V. 1.,  ISSN:2146-7358  (477-486))

Ocak, Gürbüz and Aydınlık, S.(2017). Development of learner-friendly books’ texts evaluation scale. 3rd International Conference On The Changing World And Social Research (ICWSR’2017 Rome, ITALY-08-10 August, 2017) (Özet)

Eğmir, E. and Ocak, Gürbüz (2017). The effects of skıll-based crıtıcal thınkıng ınstructıon on 5th grade students. 3rd International Conference On The Changing World And Social Research (ICWSR’2017 Rome, ITALY-08-10 August, 2017) (Özet)

Eğmir, E. and Ocak, Gürbüz (2017). Teachers’ vıews on applıcatıon of phılıps 66 method. 3rd International Conference On The Changing World And Social Research (ICWSR’2017 Rome, ITALY-08-10 August, 2017) (Özet)

Ocak, Gürbüz, Ocak,İ and Boyraz, S.(2017). The adaptation of student teachers’ instructional preferences questionnaire in Turkish. 8th International Conference on New Horizons in Education. July 17-19, 2017  Berlin, Germany. Proceedings Book, V. 3.,  ISSN:2146-7358 (407-412)

Ocak, Gürbüz and Doğruel, A.,B.(2017). Development of creatıve thınkıng scale methods for secondary school students. 3rd International Conference On The Changing World And Social Research (ICWSR’2017 Rome, ITALY-08-10 August, 2017) (Özet)

Ocak,İ, Ocak, Gürbüz, and Olur, B.(2017). The examination of the content dimension of the 9th grade biology curriculum based on the knowledge dimension of the bloom revissed taxonomy. 8th International Conference on New Horizons in Education. July 17-19, 2017  Berlin, Germany. Proceedings Book, V. 3.,  ISSN:2146-7358 (671-682)

Ocak, İ. Gürel, E. and Ocak, Gürbüz (2017). 4th and 5th grade students’ metaphors towards englısh language course and speakıng, wrıtıng and readıng englısh. 3rd International Conference On The Changing World And Social Research (ICWSR’2017 Rome, ITALY-08-10 August, 2017) (Özet)

Karakuş, F., Bahar Erşen, Z. and Ocak, Gürbüz(2017). An examination of proof evaluation skills of pre-service mathematics teachers. 8th International Conference on New Horizons in Education. July 17-19, 2017  Berlin, Germany. Proceedings Book, V.1.,  ISSN:2146-7358  (306-314)

Ocak, Gürbüz, Olur, B. (2017). Türkiye’de yükseköğrenimlerini sürdürmekte olan uluslararası öğrencilerin yabancılaşma süreçlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi. Presented at the IX. Internatioanl Congress of Educational Research. May 11-14, 2017, Ordu-TURKEY(Özet)

Ocak, Gürbüz, Olur, B. (2017). Öğretmenlerin çokkültürlü yeterlilik algılarının farklı değişkenlere göre incelenmesi: Afyonkarahisar örneği. Presented at the IX. International Congress of Educational Research, May 11-14, 2017, Ordu-TURKEY(Özet)

Ocak, Gürbüz. ve Turgut, Ö. (2017). Öğretmen adaylarının öğrenmede güdüsel strateji kullanım düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi. 27-29 Nisan 2017. Çanakkale- TURKEY (özet)

Ocak, Gürbüz. ve Turgut, Ö. (2017). Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri konusundaki algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi. 27-29 Nisan 2017. Çanakkale. TURKEY (özet)

Ocak, Gürbüz, Aydınlık, S.(2017). İngilizce Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24-26 Nisan 2017, Antalya-TURKEY (Tam metin)

Ocak, Gürbüz, Aydınlık, S.(2017). Ortaokul Öğrencilerinde Ders Çalışma Özyeterliğinin İncelenmesi. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24-26 Nisan 2017, Antalya-TURKEY (Tam metin)

Ocak, Gürbüz, Aydınlık, S.(2017). Ortaokul Öğrencilerinde Sorumluluk Duygu ve Davranışının İncelenmesi. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24-26 Nisan 2017, Antalya-TURKEY (Tam metin)

Ocak, Gürbüz, Dönmez, N.(2017). Ortaokul Öğrencilerinin Ders Çalışma Yaklaşımları Düzeyleri Ve Bu Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. IVth International Eurasian Educational Research Congress. 11-14 Mayıs 2017. Pamukkale Üniversitesi, Denizli-TURKEY (Özet)

Ocak, Gürbüz, Yıldız, D.(2017). Ortaokul Öğrencilerinin Ders Çalışma Becerileri İle Akademik Risk Alma Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. IVth International Eurasian Educational Research Congress. 11-14 Mayıs 2017. Pamukkale Üniversitesi, Denizli-TURKEY (Özet)

Ocak, Gürbüz, Tepe,M.E.(2017). Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. IVth International Eurasian Educational Research Congress. 11-14 Mayıs 2017. Pamukkale Üniversitesi, Denizli-TURKEY (Özet)

Ocak, Gürbüz, and Karataş, S.(2017). Mathematics Self-Efficacy Level of Middle School 8th Grade Students. 26th International Congress Educational Sciences (ICES/UEBK-2017),  20-23 April, 2017. Antalya-TURKEY (özet)

Ocak, Gürbüz, Karataş, S.(2017). Perceived Self-Efficacy of Turkish Lessons of Middle School 8th Grade Students.  26th International Congress Educational Sciences (ICES/UEBK-2017),  20-23 April, 2017. Antalya-TURKEY

Eğmir, E. and Ocak, Gürbüz (2017). The Effect of Critical Thinking Skill Curriculum on Students from Different Socio-Economic Level. 26th International Congress Educational Sciences (ICES/UEBK-2017),  20-23 April, 2017. Antalya-TURKEY (özet)

Eğmir, E. and Ocak, Gürbüz (2017). The Factors That Affects The Implementation Of Critical Thinking Curriculum. 26th International Congress Educational Sciences (ICES/UEBK-2017),  20-23 April, 2017. Antalya-TURKEY (özet)

Ocak, İ., Ocak, Gürbüz, Boyraz, S.(2016).  Assessing Teaching And Learning Situations in Secondary Education Mathematics Curricula. 1st of International INES Academic Researches Congress (INES 2016). 3-4-5 November 2016. Antalya (Tam metin)

Ocak, İ., Ocak, Gürbüz, Boyraz, S.(2016). The Evaluation Of Teaching And Learning Situations in Physics And Chemistry Curricula Through Teacher Opinions. 1st of International INES Academic Researches Congress (INES 2016). 3-4-5 November 2016. Antalya (Tam metin)

Eğmir, E. ve Ocak, Gürbüz (2016). Teachers’ Views On Application Of Snowball Method  XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences. September 1-4, 2016 Rome, Italy (özet).

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Boyraz, S.(2016).   Evaluation of Constructivist Learning Approach Through Experimental Studies   III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference September 1-3, 2016, Ondokuz Mayıs University, Samsun, Turkey (Tam Metin)

Eğmir, E. ve Ocak, Gürbüz (2016). Developing An Achievement Test Towards Evaluating Critical Thinking Skill. XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences. September 1-4, 2016 Rome, Italy (özet).

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Boyraz, S.(2016).  Look at Constructivist Approach (Through Studies In Ulakbim)  III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference September 1-3, 2016, Ondokuz Mayıs University, Samsun, Turkey (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Aykol. N.(2016). Self-efficacy Perception of Students on Written Exams Consisting of Open-ended Questions in Secondary and High School. III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference September 1-3, 2016, Ondokuz Mayıs University, Samsun, Turkey (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Boyraz, S.(2016). Analysis of Views About Constructivist earning in International Studies. 7th International Conference on New Horizons in Education  July 13-15, 2016 at Vienna University of Technology in Vienna, Austria. (Tam Metin)

Ocak, İ., Ocak, Gürbüz, Boyraz, S. (2016).  Developing a Scale To Evaluate Teaching And Learning Situations in Secondary School Curricula. 7th International Conference on New Horizons in Education July 13-15, 2016 at Vienna University of Technology in Vienna, Austria. (Tam Metin)

Ocak, İ., Ocak, Gürbüz, Boyraz, S. (2016).  Evaluation Of Teaching And Learning Situations In Biology Currciculum According To Teacher Opinions.7th International Conference on New Horizons in Education  July 13-15, 2016 at Vienna University of Technology in Vienna, Austria. (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Boyraz, S.(2016).  The Effect Of Constructivist Approach (Through Experimental Studies On Sciencedirect And Ebsco Databases (Through Studies In Sciencedirect And Ebsco). 7th International Conference on New Horizons in Education July 13-15, 2016 at Vienna University of Technology in Vienna, Austria. (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Boyraz, S.(2016). The Evaluation of the Results of International Studies on Constructive Approach in Education. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 27-30 Ekim 2016. Antalya (özet)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Kalender, K. D.(2016). Öğretmenlerin Öğretme-Öğrenme Anlayışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. XVIII. INTERNATIONAL Congress of World  of Educational Research Congress (AMSE-AMCE-WAER) Eskişehir, Turkey from May 30th to June 2nd 2016. (özet)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Kalender, K. D.(2016). Öğretmenlerin Öz Yeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. XVIII. INTERNATIONAL Congress of World  of Educational Research Congress (AMSE-AMCE-WAER) Eskişehir, Turkey from May 30th to June 2nd 2016.  (özet)

Ocak, Gürbüz, Boyraz, S., Ocak, İ.(2016). Biyoloji Öğretim Programinin Eğitim-Öğretim Ve Sınama Durumlarının Değerlendirilmesi. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 – 8 Mayıs 2016,  Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Boyraz, S., Ocak, İ.(2016). Biyoloji Öğretim Programinin Hedef Ve İçerik Boyutlarının Değerlendirilmesi. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 – 8 Mayıs 2016,  Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (Tam Metin)

Kocaman, B. Ocak, Gürbüz (2016). Hayat Bilgisi Derslerinde Kullanilan Metinlere Yönelik “Okurdostu” Metin Değerlendirme Rubriği Geliştirme Çalışması. V. Uluslararasi Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu. (USBES 2016). 28-30 Nisan 2016 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Yıldırım, H.,  Kocaman, B. (2016). Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Üzerine Yapılmış Çalışmalarla İlgili İçerik Analizi. V. Uluslararasi Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu. (USBES 2016). 28-30 Nisan 2016 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli (Özet)

Ocak, Gürbüz, Aykol, N.(2016). Sınıf  Öğretmenlerinin İlkokul Hayat  Bilgisi  Dersi Öğretim  Programı Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Usos 2016) 11-14 Mayıs 2016.  Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Muğla

Ocak, Gürbüz, Boyraz, S. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 – 8 Mayıs 2016,  Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz, Boyraz, S.(2016). Üniversite Öğrencilerinin Zaman Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 – 8 Mayıs 2016,  Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (Tam Metin)

Ocak, Gürbüz ve Yıldırım, H. (2016) 1-4. Sınıf Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programının (Eğitim Durumları Ve Sınama Durumları Boyutlarının) Değerlendirilmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Usos 2016) 11-14 Mayıs 2016 Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Muğla (özet)

Ocak, Gürbüz ve Yıldırım, H. (2016) İlkokul Sosyal Bilgiler Dersi “Okur Dostu” Metinlere Yönelik Rubrik Hazirlama Çalişması. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Usos 2016) 11-14 Mayıs 2016 Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Muğla (özet)

Ocak, Gürbüz ve Yıldırım, H. (2015). Görsel Sanatlar Dersi (1-4. Sınıflar) Öğretim Programının Ihtiyaç, Hedef Ve Içerik Boyutlarının Değerlendirilmesi. Second Cyprus International Congress of Education Research (CICER). 3-6 December 2015, Kyrenia, North Cyprus. (tam metin)

Ocak, İ., Karakoçan, E. ve Ocak, Gürbüz (2015).  Öğretmen Adaylarinin Görsel Okuryazarlik Ve Fen Okuryazarlik Düzeyleri Arasindaki Ilişki.  Second Cyprus International Congress of Education Research (CICER). 3-6 December 2015, Kyrenia, North Cyprus. (tam metin)

Ocak, Gürbüz ve Kayadibinli, H.(2015). 5-8. Sinif Müzik Dersi Ögretim Programlarinin Ihtiyaç, Hedef Ve Içerik Boyutlarinin Degerlendirilmesi. Second Cyprus International Congress of Education Research (CICER). 3-6 December 2015, Kyrenia, North Cyprus. (Tam metin)

Ocak, İ. Ocak, Gürbüz and Ergün, S.,S.(2015).  Metaphors of 4th Grade Students about Organs. II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference. Amasya University, November 5-7, 2015, Amasya, Turkey

Ocak, Gürbüz and Eğmir, E.(2015).  The Relationship between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendecies and Problem Solving Skills. II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference. Amasya University, November 5-7, 2015, Amasya, Turkey

Ocak, Gürbüz and Ataseven, N.(2015).  Evaluation (need, objectives and content) of Primary 5th-8th Grade Physical Education Curriculums. II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference. Amasya University, November 5-7, 2015, Amasya, Turkey

Ocak, Gürbüz ve Bulut, R.(2015). The scale of Academic Procrastination: Validity and Reliabity Study. International Conference on Social Sciences and Education Research 29-31 October 2015, Antalya-TURKEY

Ocak, Gürbüz ve Hocaoğlu, N.(2015). The difficulties of speaking English. Young Teachers as Change Agents: International Teacher Educationand Professional Induction (PAEDEIA CONFERENCE), Gazi University, Ankara, Turkey, 21– 23 October 2015

Ocak, Gürbüz ve Olur, B.(2015). Research of Speaking Self Efficacy Perception of Undergraduate Students According to Different Variables. The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction. Cukurova University Adana, 22-24 October 2015

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., ve Eryiğit B.(2015). Öğretmenlerin Proje Ödevi Özyeterlik Algılarına Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme. International Teacher Education Confence.The Association for Science, Education and Technology (TASET).St.Petersburg- RUSYA. 2-4 September 2015.

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., ve Eryiğit B.(2015). Öğretmenlerin Proje Ödevlerine İlişkin Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi. International Teacher Education Confence. The Association for Science, Education and Technology (TASET).St.Petersburg- RUSYA. 2-4 September 2015.

Ergün S. S.,  Ocak, İ.,  Ocak, Gürbüz. (2015) 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Bilgileri Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri ve Fen Bilimlerine Karşi Tutumları. International Teacher Education Confence. The Association for Science, Education and Technology (TASET).St.Petersburg- RUSYA. 2-4 September 2015.

Ocak, Gürbüz ve Olur, B. (2015). Üniversite Hazırlık Sınıflarında Yabancı Dil Öğreniminde Öğrenen Özerkliği. 1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu. Nevşehir HBV Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 28-30 Mayıs 2015

Koyuncu, Ş. M. ve Ocak, Gürbüz(2015). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz Güvenleri ile Mesleki Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. II nd International Eurasian Educational Research Congress. Hacettepe Üniversitesi. Ankara 8-12 June 2015

Ocak, Gürbüz, Ocak, I., and Baysal, A. E.(2015). The Causes Of Absenteeism High School Students’. 4th Cyprus International Conference on Educational Research, Girne American University Kyrenia, North Cyprus, 12-14 March 2015. Girne-KKTC

Ocak, Gürbüz, Gökteke, Z.(2014). The Evaluation Of Secondary School’s Fifth Grade Social Studies Curriculum. 3. International Conference on Interdisciplinary Research in Education 2014, 29-31 October 2014 Milano-Italy.

Ocak, Gürbüz, Ergün, M., Yamaç, A.(2011). Felsefe Dersine Yönelik Tutum Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması (Attitude Scale Towards The Philosophy Course: The Study of Validity and Reliability). Eğitim programları ve Öğretim: Uygulamalar ve Yönelimler. Anadolu Üniversitesi 5-8 Ekim 2011 Eskişehir.(Özet)

Ocak, Gürbüz, Ocak, İ., Yazıcıoğlu, A.(2011). Yaşayan Bilim İnsanlarının Akademik Hayat Hikâyelerindeki Metaforlar (Metaphors in the Academic Life Stories of Living Scientists). Eğitim programları ve Öğretim: Uygulamalar ve Yönelimler. Anadolu Üniversitesi 5-8 Ekim 2011 Eskişehir.(Özet)

Ocak, Gürbüz, Özçalışan, H.,Kuru, N.(2010). The student attitudes in terms of the usage of English activities and materials and their contributions to English learning process. Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume 2, Issue 2, 2010, Pages 560-564[doi:10.1016/j.sbspro.2010.03.063]

Ocak, Gürbüz, Kuru, N., Özçalışan, H.(2010).  As a classroom language, students’ attitudes towards speaking Turkish in English prep classes.r Procedia – Social and Behavioral , Volume 2, Issue 2, Pages 661-665 [doi:10.1016/j.sbspro.2010.03.080]

Ocak, Gürbüz, Şentürk, B., Ulu, M .(2009). Analysis of the opinions of primary school teachers about new orientations in education. Procedia Social and Behavioral Sciences Volume 1, Issue 1, (Februay 2009), (Pages 697-702) [doi:10.1016/j.sbspro.2009.01.122]

Ocak, Gürbüz, Ulu, M.(2009). The views of students, teachers and parents and the use of portfolio at the primary level. Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume 1, Issue 1, (Februay 2009), (Pages 28-36). [doi:10.1016/j.sbspro.2009.01.009]

Ocak, Gürbüz, Kılıçarslan, A.H. (2010). İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevi ve Proje Ödevlerine İlişkin Görüşleri. 4th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS). (September 24-26) Konya, TURKEY, 783-787

Ocak, Gürbüz, Kılıçarslan, A.H. (2010). “Sosyal Bilgiler Dersinin Sosyalleşmeye Yönelik Etkisine İlişkin 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. 4th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS). (September 24-26) Konya, TURKEY, 788-792

Ocak, Gürbüz ve Ulu, M.(2008). “The effect of performance assignments in life science course at elemantary grade 3 on academic success and permanence” The International Conference on Educational Sciences 2008 (ICES’08)  June 23-25, 2008 (Eastern Mediterranean University, Department of Educational Sciences Cyprus), 1407-1410

Ocak, Gürbüz, Koca, N. ve Kocabıyık, N.(2008). “İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi” Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu (14-16 Mayıs 2008) Çanakkale Onsekiz Mart Universitesi Eğitim Fakültesi, 254-259

Koca, N., Ocak, Gürbüz ve Koca, K.(2008). İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Afyonkarahisar İl Örneklemi) Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu (14-16 Mayıs 2008) Çanakkale Onsekiz Mart Universitesi Eğitim Fakültesi, 247-253